Takster

Børnehuset Solsikken er en integreret institution med både vuggestue og børnehave.

Nedenstående er hentet fra Guldborgsunds hjemmeside.

Vuggestue: Fra barnet er 26 uger til den måned, hvor barnet bliver 3 år 1 måned.

Børnehave: Fra den måned, hvor barnet bliver 3 år og 1 måned til 31. marts i det år, hvor barnet bliver 6 år.

Priser 2024

Betaling alle 12 måneder

Vuggestue med frokostordning 4.384 kr. pr. måned

Børnehave med frokostordning 2.605 kr. pr. måned

I børnehuset Solsikken har vi frokostordning.

Søskendetilskud

Hvis du har flere end et barn i dagtilbud eller SFO, betaler du fuld pris for den dyreste plads, men får nedsat betalingen med 50 % for den/de andre pladser. Søskendetilskuddet gives automatisk til alle med børn i dagtilbud/SFO uanset, om du er bevilget andre former for tilskud (økonomisk fripladstilskud, socialpædagogisk fripladstilskud eller behandlingsmæssigt fripladstilskud).

Det er muligt at få tilskud til pladsen, ud fra gældende regler. Læs mere på disse links:
Socialpædagogisk fripladstilskud

Behandlingsmæssigt fripladstilskud

Økonomisk fripladstilskud

Ved spørgsmål til ovenstående kontakt pladsanvisning i Guldborgsund Kommune på tlf.nr. 5473 3434